Topshop лансират колекция с вечерни рокли

0
715

Британският бранд Topshop лансира колекция от вечерни облекла. Марката ще предлага коктейлни рокли на приемливи за почитателите си цени от 120 долара, както и официални вечерни рокли от 350 долара.

Колекцията, наречена Dress Up, се очертава да се превърне в хит. В същото време се планира и откриването на нови магазини – в Северна Америка, но също и в Бразилия, Австралия и Мексико.

Между другото, това е пример, на който вече неколкократно станахме свидетели – европейски брандове все по-усилено да се впускат в завоюването на нови, пренебрегвани до момента пазари, вместо да се конкурират на преситения и страдащ от посткризисните последици европейски и северноамерикански пазар. Новото в случая обаче е нареждането на Мексико сред тези нови пазари, тенденция, която без съмнение ще бъде последвана от мнозина, главно поради благоприятната стопанска конюнктура, която се очертава за страната, чийто БВП на глава от населението понастоящем достига около 9 200 долара.

Редактор: Стойна Атанасова

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here