Милано.
Най-новият аромат на модната къща – Moschino Forever, насочен към класическия мъж.
Мускусното ухание, произведено от италианската парфюмерийна къща Euroitalia по лиценз на Moschino, следва традициите на други мъжки аромати – Moschino Friends, лансиран през 2005, и Moschino Uomo от 1997.
Творческият директор Rossella Jardini заяви, че името („Moschino завинаги“) е вдъхновено от вечните тенденции, по подобие на модната линия Moschino, която интерпретира класиката с елегантност и известна доза ирония.
Moschino Forever е пуснат вече в продажба в Италия. През втората половина на годината ще пробие и на пазара в САЩ, като световните продажби през първата година се очаква да достигнат 34.5 млн. долара.
Ароматът е създаден от Nathalie Lorson от Firmenich. Уханието започва със свежи нотки на бергамот, кумкват и анасон. В сърцето му долавяме салвия, тонка, черен пипер. Базата е ветивер, сантал и мускус.
Moschino Forever се предлага в три варианта: 30 ml. eau de toilette за 53$, 50 ml. за 69.50$ и 100 ml. за 94$.
Рекламата на продукта е дело на M/M Paris и парижкия фотограф Alasdair McLellan.
За снимките на кампанията бе поканен британският модел Джош Биич, който същевременно е лице и на модната линия на Moschino за сезон пролет – лято 2011.
Флаконът на новия аромат е от прозрачно стъкло в класическа квадратна форма, като акцентът е сребърната капачка във формата на логото на Moschino.