Модната империя Gucci оглави класацията като най-търсена марка в Интернет през 2011 год. Така поне твърди популярната търсачка Bing, собственост на гиганта Microsoft.
Според специалистите причината за това е… чисто икономическа: Gucci предлага и мас стоки на приемливи цени, като бижута и портфейли например. Затова и повечето хора предпочитат да се осведомяват главно за новостите около него. Резултатите, на база на която е направена статистиката, засягат само САЩ, но пък са показателни колко силен е финансовият фактор дори и за най-голямата световна икономика.
В класацията следват Ralph Lauren – заел почетното второ място, както и Y-3 – на трета позиция. Louis Vuitton, Chanel и Guess са съответно на четвърто, пето и шесто място. Десетката допълват още J.Crew, Coco Chanel, John Galliano и Burberry.
Редактор: Стойна Атанасова