Ню Йорк. Айрин Лаудер, популярна като вицепрезидент и главен дизайнер на козметичния гигант Estеe Lauder, е в процес на създаване на собствена beauty линия – аромати и грим, под името Aerin. Марката се намира в процес на разработка и се очаква да бъде под логото на нова компания – Aerin LLC.
Лаудер, внучка на основателката на компанията – Ести Лаудер, остава като криейтив консултант, говорител и представител на козметичния гигант. Тя оповести, че ще остане в борда на директорите и ще продължи да участва в рекламните кампании на Estеe Lauder.
Красивата инициатива е една от трите цели, преследвани от Аерин Лаудер в опит да създаде “луксозна лайфстайл марка”. Тя определя бъдещата марка като луксозна, като акцентира, че това е по-скоро своеобразен ориентир за потребителите.
Останалите две цели са свързани с производството на аксесоари и аксесоари за дома. Идеите й са насочени към създаването на собствена линия очила, като в изработката им ще бъдат търсени аналогии с ювелирната практика. Това няма да е моден писък или стил. Линията ще е насочена към потребители, които желаят прости, но луксозни неща.
Очаква се следващата пролет продуктите на новия бранд да заемат достойното си място редом с козметичните бижута на гиганта Estеe Lauder. Аксесоарите ще се продават и на други места. Лайфстайл продуктите ще покорят пазара преди козметичната линия.
40-годишната Лаудер заявява, че възнамерява да работи за Estеe Lauder дълги години, но мечтата и винаги е била да пусне своя собствена линия и тя ще бъде щастлива да я види осъществена.
Снимки: WWD. Steve Eichner