Храни за сияйна кожа

0
100

1. Яйца
Идеален източник на протеин, подпомагащ естественото производство на колаген. Колагеновите влакна са вид съединителна тъкан, която съхранява плътността и, следователно, младостта на кожата.

2. Зелен чай

Японките поддържат баланса на течности в организма, като изпиват по 10-12 чашки зелен чай на ден. Напитката съдържа полезни антиоксиданти, които помагат в борбата със стареенето.

3. Риба тон

Селенът, който се съдържа в рибата, забавя процеса на остаряване.
Диетолозите препоръчват да включваме в менюто си ястия с риба тон поне веднъж седмично.

4. Горски плодове
Една шепа ягоди, къпини или боровинки на ден помага на клетките на кожата да останат здрави, благодарение на естествените антиоксиданти, които съдържат.

5. Орехи
Богати са на омега-3 мастни киселини. Те предпазват от сърдечни заболявания, псориазис, розацея, екзема и задържат нивото на холестерола. Съдържат витамин Е, който защитава кожата от свободните радикали и предотвратява процесите на стареене.

6. Нар
Плодът съдържа голямо количество витамин С, който прави кожата ви еластична и сияеща, и елагова киселина, която стимулира производството на колаген.

7. Натурален горчив шоколад

На опаковката му трябва да пише, че съдържа не по-малко от 60% какао и няма захар. Какаото е антиоксидант, който подобрява кръвооросяването. Лицето ви придобива хубав тен, а кожата е защитена от вредното въздействие на свободните радикали и преждевременно образуване на бръчки.

8. Кисело мляко
Подобрява състоянието на кожата. Полезните бактерии нормализират микрофлората на червата, предотвратяват появата на акне. Млякото се усвоява лесно от организма.

Редактор: Весела Христова

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here