Харизмата на северноафриканската култура през призмата на Gucci.

0
112

„Пролетта дойде, каза Frida Giannini на шоуто на Gucci, време е за пазаруване.“ Много подходящо вдъхновение за колекция от този сезон. По-рано тази година Gian-nini снима рекламна кампания в Маракеш, Mароко, в древно берберско скривалище за скъпоценности. Преди години част от тези скъпоценности са откупени от Giannini и днес присъстват в дефилето.

Прекрасна като моделите от ревюто, Frida сподели зад кулисите: “Не само заради мароканския си привкус, дефилето е един наистина вълнуващ празник за всички нас.” Нейната интерпретация на пролетта крие харизмата на северноафриканската култура, но погледната отдалече през призмата на Gucci. Тя търси вдъхновение навсякъде по света, но винаги работи в едно и съ-що направление: триумф на светлокафявото, прави кройки върху убийствени дълги крака и всепроникващо усещане за сексапил през цялото време.

Според Giannini скоро ще бъдат актуални кожените якета в пясъчен цвят с множество тънки ремъци. Тя залага също на черната кожена топ туника над драпирана велурена поличка, меките кожени панталони до глезена, много коприна в меденочервено, смарагдово и аметист. Връх на модните изкушения пък ще бъдат прекрасните рокли над колената в същите разцветки, с кръстосана бродерия от златни марокански мъниста, боядисани пера и пискюли. По отношение на аксесоарите, път се дава на сандалите с каишки в черно, лилаво и сини оттенъци и кожените портмонета, украсени с пискюли, деликатен намек за Mаракеш от втората половина на седемдесетте.

Невъзмутима и чувствена, Frida ще убеди жените, които търсят пролетта на-всякъде около себе си. Те ще забележат новия силует—издължен, ефирен, свободен. Тези дами не търсят да съживят някаква отминала романтичната чувственост. Те по-скоро биха отишли с Giannini на някое страстно, бляскаво и горещо място, където да се забавляват така, както само те биха могли.

Gucci. Колекция пролет – лято 2011. RTW.

Снимки: vogue.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here