Не! на килограмите

0
51

Отдавна се борим с килограмите. Затова малко помощ не ни е излишна. Представяме ви списък на продуктите за отслабване. Той може да ни помогне в мисията: “перфектна фигура”.

1.Нискокалорични продукти: Домати, краставици, гъби, бяла постна риба, цитрусови плодове.
2.Хранителни продукти: Овесени трици, макарони от твърди сортове пшеница, фасул, пълнозърнест хляб, ябълки.
3.Продукти, непровокиращи повишаването на кръвната захар: Обезмаслено мляко, леща, гъби, зърнести плодове, салатни листа.
4.Продукти с понижено съдържание на мазнини: Обезмаслена извара, пилешки субпродукти, морски дарове, костур, риба тон.
5.Продукти, които поддържат външността ни: Чиста вода, зехтин, бадеми, ленено масло, авокадо.
6.Продукти, които ви е приятно да ядете: Зеленчуци и плодове, които хрущят, докато ги ядете – ябълки, моркови, чушки, целина и т. н.; разбити млечни продукти без захар; плодови пюрета; обезмаслен пилешки пастет, сочни зърнести плодове.
7.Продукти, които не задържат вода в организма: Зелен чай; портокалов сок, разреден с вода; червени боровинки; сокове от зърнести плодове и лимонада без захар; целина и сок от нея.
8.Продуктите, които са винаги с нас: Банани, обезмаслени млечни продукти в половинлитрови опаковки, зърнени питки, орехчета, сушени плодове.
9.Продуктите, които ни помагат за извайване на ново тяло: Обезмаслен кашкавал, диетична извара, бяла риба, бобови растения, белтък от яйце.
10.Продуктите, които ни поддържат: Черен шоколад без добавки (в състава му трябва да са посочени не по-малко от 75% какао), фурми, домати, зехтин, орехи.

Списъкът може да се окаже много полезен за всички нас. Дори и да не се подлагаме на диета, той ще ни помогне да определим нашия режим за рационално хранене.

Автор: М. С. Стоун

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here