След тежкия край на 2010 за Аvon, първото тримесечие на тази година се оказа печелившо. Наблюдава се покачване на печалбите със 7,5% или $2,63 милиарда, сравнени с $2,45 милиарда спрямо миналата година. Покачването на цените подпомогна продажбите в определен региони като Централна и Източна Европа. В зоната на красотата те се повишиха общо с 8% във всички категории: парфюмерия 10%, цветна козметика 6%, грижа за кожата 7%. Компанията планира да раздвижи продажбите си също така в Русия и в Бразилия – два от текущите ключови пазари с перспектива за мащабно развитие. Междувременно постъпленията в долари за Латинска Америка са се увеличили с 11%, докато тези на северноамериканския пазар отчитат спад с 2%. През февруари, малко след като компанията съобщи за слабите си представяния в Русия и Бразилия, Avon направи радикални промени в управленските си структури. Дружеството реорганизира своите шест търговски бизнес отдела в две главни бизнес крила: група на развитите пазари и група на развиващите се такива. Експертите в бранша определят тази организационна крачка като успешна.