Най-скъпите марки в света

0
161

След края на дефилетата от колекция есен-зима 2011 г. в Париж, Милано и Ню Йорк еуфорията отстъпи място на анализите. Ревютата очароваха публиката с неподражаем шик и блясък, интерпретирани от мнозина като очакваната добра поличба за край на рецесията в модния бизнес.

Редица от водещите марки демонстрираха нови, уникални концепции по отношение на тоалетите, които ще предлагат оттук нататък. Други предпочетоха да се задържат в руслото на традицията и да заложат на изпитаните с годините форми и дизайн, гарантиращи им постоянни клиенти. Изгряха и нови, и някои позабравени “звезди” на модния бизнес, които тепърва ще се конкурират с утвърдените на пазара брандове за одобрението на Негово величество клиента.

Интересно би било обаче да разберем колко е съгласен да похарчи за любимите продукти крайният потребител. И макар у нас стандартът все още да отстъпва място на средноевропейския, понякога ни се иска да си позволим сладкото удоволствие да се снабдим със скъпа маркова стока. Предлагаме ви класация, изготвена на международно ниво, относно цените, на които водещите марки предлагат продуктите си.

Първото място се държи от гиганта Gucci. Следва го Louis Vuitton, а третото място е за Chanel. Първата петица се допълва още от Burberry и Fendi. Шестото място принадлежи на Christian Dior, като малко след него остава Prada. Последните три позиции от първата десятка се попълват от Christian Louboutin, Versace и Hermes.

Разбира се, при крайният избор решаващ за всеки от нас е личният вкус и стил. Но пък кой ли би се отказал от чифт провокативни слънчеви очила Gucci, съчетани с елегантно сако от Christian Dior и чанта Prada?

Редактор: Стойна Атанасова

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here