Минус 5 кг – лесно е!

0
91

Изследванията показват, че дори 30 минути умерено физическо натоварване дневно (бързо ходене или джогинг) може да намали излишните мазнини в областта на корема, талията или ханша. Но имайте предвид, че една малка кифличка и чаша газирана напитка (350 ккал) ще неутрализират вашите усилия. За да получите желания ефект трябва да съчетаете добра физическа активност с ограничаване консумацията на сладки и мазни храни, да забравите за газираните напитки, да приемате повече плодове и зеленчуци. И със сигурност в рамките на 3 седмици ще свалите между 3 и 5 килограма. Можете сами да пресметнете каква двигателна активност ви е необходима.

Примерен разход на килокалории за 30 минути (при тегло 70 кг):
*) Разходка 145
*) Бързо ходене 166
*) Джогинг 405
*) Бързо бягане 525

Британски диетолози са на мнение, че дори в рода ви да има хора с наднормено тегло, това не означава, че вие сте обречени на напълняване. В действителност по наследство се предава само склонността към затлъстяване и повишения апетит, а не самото напълняване. Да, предразположеността към затлъстяване е кодирана в гените, но тези хора са само около 1% от всички с наднормено тегло. Любопитно е, че в „затлъстелите“ семейства доведените деца също затлъстяват, което потвърждава теорията, че са виновни не толкова гените, колкото начинът на живот. Или по-точно – вредните навици, като например късна и обилна вечеря, прекалена консумация на сладки и мазни храни, отсъствие на двигателна активност.

Редактор: Поли Манолова

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here