Armani Code Sport е новото ухание, с което Georgio Armani Perfumes се завръщат на пазара след успеха на Armani Code Homme и Armani Code Femme. Дизайнерът лично разкрива историята на Code Sport: „В главата си имах идея, която да събира напрежение и съблазън на едно място, в типичната градска среда. Трябваше да създам силен, интензивен аромат, който да бъде усетен като естественото продължение на Armani Code.”
Очаква се обаче новият аромат да бъде нещо повече от продължение и да остави своята неповторима следа. Най-малко заради мащабната рекламна кампания, в която са въвлечени моделът Chris Folz – лице на Code Sport и знойната Megan Fox. Двамата си партнират в специална фотосесия, заснета в открит басейн, отразяващ светлините на Лос Анжелес.
Армани не пропуска да подчертае и списъка от спортисти, в това число Дейвид Бекам, Кристиано Роналдо и Рафаел Надал, които според думите му, олицетворяват мъжката красота и атлетичност.
Marc Rey, президентът на Giorgio Armani Beauty, U.S. заяви очакванията си Code Sport да заинтригува особено младежите и заради атрактивния дизайн на флакона.
Ароматът, съчетан от Jacques Cavallier от Firmenich, е енергиен и витален – резултат от букета от лимон, джоджен, амброкс и сицилианска мандарина.
Аrmani Code Sport беше пуснат за продажби в Европа от средата на април. На българския пазар лансирането на аромата ще се състои през месец септември тази година.

